CONDITII DE ACORDARE A GARANTIEI

Conform legislatiei in vigoare, prevazuta in Legea NR.449/2003 si O.G. 21/1992, privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, clientul a fost anuntat  si si-a dat acceptul cu privire la conditiile de acordare a garantiei:

1.1. Termenul de garantie comerciala:  12 luni de la data cumpararii produsului.
1.2. Garantia comerciala:  se acorda conform legislatiei in vigoare la data cumpararii si este aplicabila produsului daca acesta este folosit corespunzator si in concordanta cu instructiunile de folosire de care este insotit si pentru care a fost fabricat. Acordarea garantiei se efectueaza numai daca produsul este insotit de factura/bonul fiscal de achizitie si certificatul de garantie COMPLETAT, ambele in original, factura si chitanta emise de service-ul autorizat care a efectuat montarea. Eventuala lipsa a certificatului de garantie si eventualele lipsuri sau defecte vizibile trebuie semnalate in termen de 48 de ore de la data primirii produsului. Completarea certificatului de garantie de catre service-ul care a efectuat montajul presupune ca atit el cit si cumparatorul au luat cunostinta de conditiile de acordare a garantiei. Certificatul de garantie prezent este valabil numai pe teritoriul Romaniei.
*Necompletarea sau completarea incorecta a certificatului de garantie atrage dupa sine raspunderea cumparatorului si posibilitatea refuzului de primire in unitatea de service a produsului pana la remedierea situatiei de catre cumparator.
** Certificatul de garantie nu este transmisibil.
***Lipsa sau necompletarea certificatului de garantie trebuie remediata in 24 de ore de catre vinzator  care se obliga sa-l  transmita de urgenta cel putin prin email cumparatorului.
1.3. Garantia nu poate fi solicitata pentru:
a. Consumabile. Releele de sens  si alte componente electrice sint considerate consumabile, durata lor de viata depinzind de numarul de cicluri de functionare si de utilizarea corecta a troliului (sarcina si timp de actionare).
b. Daune cosmetice, doar daca acestea sunt observate la prima despachetare/utilizare a produsului (trebuie semnalate in 48 ore de la receptionarea produsului de catre cumparator).
c. Nerespectarea conditiilor de manipulare, transport, pastrare, instalare, montare, punere in functiune prevazute in manualul de utilizare.
d. Cazul in care produsul a fost utilizat in conditii ce contravin standardelor tehnice pentru care produsul a fost fabricat.
e. Cazul in care produsul a fost utilizat in alte scopuri decat cele pentru care a fost fabricat si care sunt descrise in fisa de prezentare a produsului.
f. Cazul in care produsul este prezentat unitatii de service neinsotit de documentele obligatorii precizate la punctul 2.
g. Cazul in care podusul prezinta deteriorari cauzate de socuri mecanice, socuri electrice, patrunderi de lichide, expuneri la temperaturi extreme (functionarea repetata in regim de mari diferente de temperatura provoaca fenomenul de “condens” intern), utilizare gresita sau neglijenta, schimbari ale starii produsului, pastrarea in conditii improprii, expunerea excesiva la umezeala sau radiatii solare, deteriorarea capacelor de protectie sau neglijentei in utilizare.
h. Cazul in care produsul a fost utilizat impreuna cu alte accesorii in afara celor recomandate de producator.
i. Interventii sau reparatii executate de alte persoane.
j. Cazul in care cumparatorul nu va transmite fotografii, filmulete,  nu va da lamuriri referitoare la defectare, momentul defectarii sau situatia produsului dupa defectare  (vinzatorul poate cere in plus fotografii sau alte date privind defectiunea aparuta).
 
* in cazul protestului la refuzul de acordare a garantiei sau anularea acesteia cumparatorul are dreptul de a se adresa organelor competente. Expertiza tehnica pentru anularea garantiei este efectuata de un organism tehnic neutru.
 
1.4. In cazul defectarii in conditii normale de utilizare pe durata perioadei de acordare garantiei comerciale consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului in primul rand repararea produsului sau are dreptul de a solicita inlocuirea produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata. (O masura reparatorie va fi considerata ca disproportionata, daca ea impune vanzatorului costuri care sunt nerezonabile in comparatie cu cealalta masura reparatorie, luandu-se in considerare valoarea pe care ar fi avut-o produsele daca nu ar fi existat defectul; importanta in utilizare a defectului; daca cealalta masura reparatorie ar putea fi realizata fara un inconvenient semnificativ pentru consumator. O masura reparatorie va fi considerata ca imposibila daca vanzatorul nu poate asigura produse identice pentru inlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente).
 
1.5. Perioada de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data predarii produsului la service, pana la data repunerii in stare de functionare si predare catre client a produsului.
 
1.6. Durata medie de utilizare a produsului este de 3 ani. CENTRUL DE SERVICE asigura contra cost, reparatii in afara perioadei de garantie, pe toata durata medie de utilizare a produsului.
Pentru produsele care vor fi expediate prin curier rapid se vor expedia in colet: produsul insotit de certificatul de garantie in original, factura/bonul fiscal si un document in care sa fie precizat defectul constatat si situatiile in care acesta se manifesta. Taxele de curier vor fi suportate pentru expedierea catre service de catre cel care trimite si pentru returnarea produsului de catre service. In cazul in care defectul reclamat nu face obiectul garantiei ambele taxe de curier vor fi suportate de catre expeditorul initial.
 
1.7. Termenul de reparare sau inlocuire a produselor va fi facut in cadrul unei perioade de maxim 15 zile calendaristice, care se poate prelungi cu acordul ambelor parti.
 
1.8. Subsemnatul, in calitate de client, declar ca sunt de acord sa se efectueze constatarea defectiunii si natura acesteia. Am luat la cunostinta ca in cazul in care nu am respectat indicatiile din Certificatul de garantie si instructiunile de utilizare, sau produsului i-a expirat perioada de garantie, reparatia se poate executa cu acceptul meu in afara garantiei. De asemenea, cumparatorii trebuie sa stie ca prezenta simbolului (aplicat pe ambalaj, pe instructiunile de utilizare sau pe certificatul de garantie al produsului) pubela cu roti, barata cu doua linii in forma de "X", indica faptul ca produsele electrice si electrocasnice trebuie predate la magazin, in cazul cumpararii unui nou produs, sau la un centru de colectare pentru produsele neutilizate in gospodarie, ca fiind defecte sau depasite tehnic. Am primit produsul in stare de functionare si am luat la cunostinta despre conditiile de acordare a garantiei.
 
1.9. CUMPARATORUL ESTE DE ACORD LA CUMPARAREA PRODUSULUI  CU CONDITIILE DE MAI SUS SI NU ARE PRETENTII ULTERIOARE DE ORICE NATURA. PRIN SEMNAREA CERTIFICATULUI DE GARANTIE SE ATESTA ACEST FAPT.
 
*Perioada de Garantie se calculeaza din momentul in care produsul a fost vandut de catre distribuitor catre utilizatorul final, data inscrisa pe factura/bonul fiscal.
** Garantia Comerciala poate diferi de Garantia legala de conformitate, iar prin garantia comerciala nu sunt incalcate drepturile consumatorului in legile aratate mai sus si nici cele privind viciile ascunse. Garantia legala de conformitate se acorda pe o perioada de 24 luni.
*** Pe perioada de acordare a garantiei este necesara pastrarea ambalajelor originale (cutie, folii protectoare, pungi de protectie, etc.)
**** Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 60 de zile calendaristice de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate si predate centrelor de colectare.